12 September 2008

Kawan

Posted by MummyDida at 10:26 AM 1 comments










kawan???

apa itu kawan???

::kawan tu bkn mcm main FUTSAL...
mula-mula kejar..dah dapat sepak...


::kawan tu bkn mcm main SKATE..
mula-mula gosok..lepas tu pijak...

::kawan tu bkn mcm main RAGBI...
mula-mula tangkap.. dah dapat tendang...

::kawan tu bknnya mcm PAMPERS...
dah pakai...buang...


::kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS...
waktu baru beli pakai...dah sengkek gadai..


::kawan tu bkn mcm PELANGI...
hari cerah takde..hujan gerimis baru muncul...


::kawan tu bkn mcm KERETA...
Rosak sikit..jual.. ambik kereta baru..


::kawan tu bkn mcm CHIPSMORE..
Kejap ade kejap takde..


::kawan tu bkn mcm BANK...
Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik......


kawan tu mcm ape ye????

kawan tu mcm AWAK LA. .



kawan tu penting.seorang kawan takkan tinggalkan kawan itu,tak kanbiarkan kawan dia menangis, sedih,berduka, gembira dan sebagainya sorang2.

kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara.yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyumankepada kawan-kawannya...


11 September 2008

.: pics of my beloved lil princess :.

Posted by MummyDida at 4:46 PM 0 comments
Diantara gambar my lil princes.. :)






Alya bertelekung


Sukanya dierr...



Alahai...rindunya ngan anak mummy

10 September 2008

PhotoShot With Auntie Zubye

Posted by MummyDida at 9:13 AM 1 comments




Photoshot ni adalah Photoshot kali ke-3 dida dengan kak zubye. kali ini bertempat di Orchid Park.Syukur alya tak wat perangai sangat.ada kala tu dia merengek gak sebab dia geli kalau kaki dia jejak ke rumput.
sebenarnya dida ambil pakej dokumentari Photoshot dengan kak zubye dari dida preggy sampai lah alya dah umur setahun ni.lepas raya nanti ada lagi 1 kali Photoshot alya. nanti dida kan uploadkan pic dari dida preggy,alya umur 2 weeks and alya umur 11 bulan.
so tunggu dengan sabar
da....

07 September 2008

.::: :1st Birthday Bash Nur Alya Quzandrea:::.

Posted by MummyDida at 9:30 AM 0 comments



Tarikh :06/09/2008
Masa : 06.30 Petang
Venue : Restoran Puteri. Sg.Penchala.TTDI, Kuala Lumpur

Disini disertakan serba sedikit gambar masa party birthday alya yang pertama.gambar akan menyusul ye.fotographer profosional tak bagi lagi.

04 September 2008

"Happy 1st Birthday Nur Alya Quzandrea"

Posted by MummyDida at 2:59 PM 0 comments


Syukur,

Alya telah menyambut umurnya yang setahun pada 3 sept 2008.

semoga alya menjadi anak yang berguna,anak yang solehah,anak yang berjaya dan anak yang baik syg.

mummy dan daddy doakan agar alya panjang umur dan dimurahkan rezeki..amin..


 

all about love Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez