02 July 2013

Hari ICT KPKT 2013~ 2 Julai 2013

Posted by MummyDida at 1:21 PM
Salam.Morning dan salam sejahtera.Saya bersiaran dari lobi Dewan Kristal KPKT sempena hari ICT KPKT 2013. Saya adalah peserta kursus  + jemputan khas ahli PUSPANITA + Koir KPKT.

disini saya lampirkan sedikit gambar untuk tontonan semua.. :)


1. Speech pertama daripada Mr.Drew Williams ( CON.Zebra.com).Tajuk yang dikongsikan bersama adalah social networking.sangat menarik perhatian..:)


 2. Speech kedua daripada SKMM

 3. Speech terakhir daripada TRI-IT mengenai apps android.info yang sangat berguna kepada para pengguna smartphone.TQ En Hidzuan.





itu jelah yang saya ingin kongsikan bersama. walaupun hanya sehari mendengar talk, cukup memberi ilmu kpd saya!







0 comments:

 

all about love Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez